Pro inzerenty

Vážení zájemci o reklamu na FirstClass.cz a v tištěném magazínu FC,

předem se Vám omlouváme, ale nejsme běžné médium. Není možné koupit si náš názor, zaplatit za to, že doporučíme Váš produkt. Do všech našich titulů investujeme svou energii kvůli čtenářům. Záleží nám na jejich důvěře a naší důvěryhodnosti. Proto neakceptujeme PR články.

Každý produkt nebo službu, o kterých dobrovolně píšeme, osobně známe a věříme jim. Proto je doporučujeme. Proto se nebojíme povědět o nich našim čtenářům.

Pokud chcete, abychom napsali o Vašem produktu nebo službě, musíme Váš produkt nebo službu nejprve poznat a být přesvědčeni, že našim čtenářům může pomoci nebo být k užitku.

FirstClass.cz je největší stránkou osobního rozvoje na českém a slovenském internetu. Našim čtenářům nedoporučíme to, o čem nejsme přesvědčeni, že má adekvátní kvalitu. Kdybychom něco takového našim čtenářům doporučili, déle nebudeme největší stránkou osobního rozvoje na českém a slovenském internetu.

Detaily poskytne Petr Casanova na casanova@firstclass.cz.

Technická data (pro naše partnery)

Inzertní vizuál v tištěném magazínu FC:

V rozměru tiskové strany časopisu 204 x 266 mm, na všech stranách přidat spad 5 mm.

DŮLEŽITÉ! Inzerce v magazínu FC není možná na vnitřních stranách, které jsou vyhrazeny pouze pro redakční obsah. Inzerce v magazínu FC je možná pouze na 3 stranách obálky.

Bannery na stránce FirstClass.cz:

Leaderboard (728 x 90 pixelů, 1000 x 200), double square (336 x 580), square ATF/BTF (250×250, 336×280), pod článkem (250 x 250, 555 x 280), branding (1920 x 1200)

V rozlišení pro tablety: 300 x 250, 300 x 500 , 728 x 90

V rozlišení pro telefony: 250 x 250 , 250×500

Proč s námi spolupracují

NetJets, člen skupiny Berkshire Hathaway Warrena Buffetta

“Your target audience, much like NetJets’ target market, responds much better to engaging visual/rich content as compared to the usual advertorial articles/PR pieces that are all over the web. The theme, tone of voice and content of First Class fits in perfectly with NetJets’ brand values (high quality editorial and writing style intended for the discerning reader).”