FAQ – Často kladené dotazy

  1. Chtěl/a bych si koupit magazín FC. Jak to mám udělat?
    Objednávku tištěného vydání je možné provést pouze přes naše webové stránky zde. Magazín nenajdete v žádné trafice ani jiné kamenné prodejně.


  2. Nevím si rady s vyplněním objednávkového formuláře. Jak mám postupovat?
    Aby mohla být objednávka v pořádku zpracována a výtisky řádně doručeny, je nutné, aby byl správně vyplněn objednávkový formulář.
    Do adresy plátce vyplňte fakturační údaje.
    Pokud objednáváte předplatné na firmu, nezapomeňte vyplnit i všechna políčka, která se týkají firmy (název, IČ, DIČ).
    V případě, že se vaše doručovací adresa liší od fakturační, nebo chcete časopis darovat, vyplňte i adresu pro doručení.
    Na závěr věnujte zvýšenou pozornost detailům objednávky, kde vybíráte délku předplatného, metodu platby a číslo, od kterého chcete předplatné čerpat.


  3. Jak uhradit objednávku?
    Objednávku můžete uhradit několika způsoby a metodu platby je možné po dokončení objednávky změnit.
    Pokud chcete uhradit objednávku obratem pomocí vaší karty, zvolte jako způsob úhrady platbu online platební kartou. V případě výběru této metody, budete po odeslání objednávky přesměrováni přímo na platební bránu, kde vyplníte údaje o vaší platební kartě a potvrdíte úhradu. Platba proběhne během několika minut. Po přesměrování je ale nutné si dát pozor, abyste dialogové okno s platební bránou nezavřeli. Pokud tak učiníte, platební brána bude po několik hodin neaktivní a bude ověřovat přijetí platby. Pro správnou identifikaci platby doporučujeme věnovat zvláštní pozornost správnému vyplnění variabilního symbolu. V případě, že vyplníte variabilní symbol chybně, bude vám platba vrácena.
    Objednávku je dále možné uhradit bankovním převodem. Při volbě této úhrady obdržíte v příloze e-mailu zálohovou fakturu, ve které najdete všechny potřebné údaje pro zadání platebního příkazu ve vašem internetovém bankovnictví. I v případě této úhrady doporučujeme věnovat zvláštní pozornost správnému vyplnění variabilního symbolu.


  4. Je poštovné zahrnuto v ceně předplatného?
    Ano. V ceně předplatného je již zahrnuto i poštovné v rámci České republiky.


  5. Jak probíhá odeslání a doručení předplatného?
    Přijaté objednávky jsou zpracovávány jednou týdně, a to v pondělí ráno. Objednávky jsou rozesílány prostřednictvím České pošty jako obyčejné psaní.
    Zpracování a doručení zásilky trvá cca 5-6 pracovních dnů.


  6. Kdy mi bude doručeno první číslo?
    Magazín FC je dvouměsíčník, který vydáváme vždy na konci lichého měsíce (ledna, března, května, července, září, listopadu). V případě, že objednáte jako první číslo vydání, které budeme teprve vydávat, doručení nového vydání můžete očekávat na začátku sudého měsíce, tedy cca do týdne od vydání. Přijde přímo z tiskárny.
    Pokud zvolíte předplatné od aktuálního čísla, Vaše objednávka bude zpracována nejbližší pondělní ráno. Následné doručení trvá cca 5-6 pracovních dnů.
    V případě, že nebylo vaše předplatné ještě čerpáno, můžete požádat o posunutí prvního čísla Michaelu na této e-mailové adrese.


  7. Jsem ze zahraničí. Jak mohu objednat předplatné?
    Předplatné tištěného magazínu FC v tuto chvíli rozesíláme pouze v rámci České republiky. Jednotlivé výtisky je možné zasílat i na území Slovenské republiky, a to objednávkou na této stránce. V pravém horním rohu překlikněte z CZK na EUR. Zájemci o čtení magazínu FC v zahraničí mohou využít elektronické verze, kterou si stáhnou kdekoli na zeměkouli přes mobilní aplikaci.


  8. Je možné objednat i elektronické předplatné?
    Ano. Čeští čtenáři mohou elektronické předplatné objednat přímo v naší mobilní aplikaci. Upozorňujeme, že pokud kupujete elektronické předplatné přes zahraniční zprostředkovatele (App Store a další), můžete připlácet vysokou marži těmto zprostředkovatelům, která několikanásobně přesahuje cenu samotného magazínu.


  9. V případě, že si objednám tištěné předplatné, bude mi zpřístupněna i elektronická verze?
    Ne. Tištěné a elektronické vydání je možné předplatit pouze nezávisle na sobě. V případě, že objednáte tištěné předplatné, není vám automaticky zpřístupněna elektronická verze.


  10. Mám zájem o starší vydání. Jsou stále k dispozici?
    Tištěný náklad je limitovaný. Ve většině případů jsou starší tištěná čísla beznadějně vyprodaná. Pokud zbývají nějaké ojedinělé skladové kusy, jsou k dispozici na této stránce. Poslední vydaná čísla je možné zakoupit elektronicky.


  11. Neobdržel jsem magazín, který jsem uhradil. Jak mám postupovat?
    Ve většině případů jsou objednávky doručeny do avizovaných 5-6 pracovních dnů. Může se ale stát, že z technických nebo jiných důvodů bude mít doručení zpoždění. Nové vydání by měl předplatitel obdržet nejpozději do 10 dnů od vydání (magazín je vydáván vždy na konci lichého měsíce).
    V případě, že jste do tohoto termínu časopis neobdrželi, obraťte se se svým problémem na Michaelu na tuto e-mailovou adresu. Do e-mailu nezapomeňte uvést aktuální doručovací adresu, abychom mohli ověřit, že byl časopis odeslán správně.
    Reklamaci je možné uplatnit do 60 dnů od vydání daného čísla.


  12. Chci změnit doručovací adresu nebo jiné údaje v objednávce.
    Pokud potřebujete ve Vaší objednávce cokoli změnit, neváhejte se obrátit rovněž na Michaelu na tuto e-mailovou adresu. Do e-mailu uveďte kromě nového údaje i ten původní a nezapomeňte na číslo Vaší objednávky.
    Změnu doručovací adresy pro nové vydání je možné zpracovat nejpozději týden před vydáním nového čísla. Později zaslané změny se projeví až od čísla dalšího.


  13. Chci darovat předplatné. Co mám pro to udělat?
    Předplatné je možné darovat buď na základě koupě tištěného dárkového poukazu na našem e-shopu, nebo vyplněním objednávkového formuláře na našich webových stránkách.
    Při zakoupení dárkového poukazu přes e-shop postupujete jako při klasickém nákupu v internetovém obchodě. Do košíku tedy vložíte danou položku a po úhradě objednávky vám bude na adresu doručena zásilka s poukazem. Na zadní straně poukazu najdete naše kontaktní údaje, identifikační číslo voucheru, datum vystavení a platnost poukazu.
    Obdarovaný může uplatnit dárkový poukaz do 6 měsíců od vystavení. Sám si určí, kam chce předplatné zasílat, a od jakého čísla jej bude čerpat.
    Jestliže zvolíte možnost objednávkového formuláře na našich webových stránkách, údaje o obdarovaném vyplníte do doručovací adresy. Výhodou je, že nemusíte hlídat platnost nebo aktivaci předplatného.


  14. Obdržel jsem tištěný dárkový poukaz. Jak postupovat?
    Pokud jste majitelem jednoho z našich dárkových poukazů na předplatné magazínu FC, máte 6 měsíců od data vystavení na jeho aktivaci.
    Na zadní straně poukazu najdete kontaktní údaje, identifikační číslo voucheru, datum vystavení a platnost poukazu. V termínu platnosti je pak na Vás, abyste se na nás obrátili a uvedli údaje pro aktivaci poukazu. Abychom mohli aktivaci dokončit, budeme od Vás potřebovat doručovací adresu, e-mailovou adresu a uvedení čísla, od kterého chcete předplatné čerpat. Po nahlášení těchto údajů Vám bude aktivace potvrzena a budou Vám zaslány údaje o termínu doručení prvního čísla.


  15. Bylo mi doručeno poslední číslo mého předplatného. Musím znovu vyplňovat objednávkový formulář, nebo obdržím informaci o prodloužení předplatného?
    Objednávkový formulář znovu vyplňovat nemusíte, a ani to nedoporučujeme. Po doručení posledního čísla v rámci Vašeho předplatného, obdržíte do 2-3 týdnů informační e-mail o dokončení objednávky. Tento e-mail bude obsahovat odkaz, kterým budete moci jednoduše předplatné prodloužit. Nejen, že nemusíte znovu vyplňovat formulář (údaje budete mít předvyplněny), ale všechny Vaše objednávky budou evidovány pohromadě, a snadněji se nám tak budou dohledávat údaje o skončeném i stávajícím předplatném.
    Objednávku samozřejmě můžete vyplnit i zvlášť. Objednávky pak ale budou v systému evidovány samostatně, a přestože budete mít již objednávku novou, obdržíte informační e-mail o dokončení objednávky a možnosti prodloužení předplatného.


  16. Chci požádat o osobní schůzku s Petrem Casanovou. Co pro to mám udělat?
    Zájemců o osobní setkání s Petrem Casanovou jsou v tuto chvíli tisíce. Petr má omezené časové kapacity. Průběžně informujeme o akcích, kde je možné Petra potkat (konference, autorská čtení a autogramiády knih, lovebuildingové akce naší seznamky). Individuální osobní schůzku je možné sjednat si pouze na speciální e-mailové adrese, uvedené v tištěném magazínu FC.


  17. Chci požádat Petra Casanovu o radu, názor, pomoc. Co pro to mám udělat?
    Žadatelů Petra Casanovy o radu, názor, pomoc je každý den přibližně tři sta. Petr má omezené časové kapacity. Přednostně se věnuje čtenářům knih a magazínu, kteří již obsáhle znají jeho základní pohledy, a proto řeší již jen individuální problém. Speciální e-mailová adresa na Petra Casanovu pro zasílání přímých osobních dotazů je uvedena v tištěném magazínu FC.


  18. Proč je tištěný náklad magazínu FC omezen a neprovádí se dotisk?
    Tištěný magazín FC je cestou k přímé osobní komunikaci s Petrem Casanovou. Petr má omezené časové kapacity. Z jeho zkušenosti je možné zvládnout osobní každodenní komunikaci maximálně při počtu 14 000 předplatitelů.


  19. Proč je speciální e-mailová adresa pro přímou komunikaci a osobní setkání s Petrem Casanovou uvedena jen v tištěném magazínu FC a ne v elektronické verzi?
    Petr Casanova má omezené časové kapacity. Tištěný náklad magazínu FC je rovněž omezený. Počet stažení elektronické verze nelze omezit. Navíc počet předplatitelů, respektive jednorázových čtenářů elektronické verze násobně převyšuje kapacitu tištěného nákladu. Kromě toho je tištěný magazín distribuován pouze v rámci Česka a Slovenska, ve vzdálenosti rozumně časově dosažitelné i pro Petra Casanovu a osobní setkání s Vámi.


  20. Jak mohu získat věnování Petra Casanovy do objednané knihy, diáře nebo jiného produktu, případně vyjednat si osobní převzetí přímo od Petra?
    Speciální požadavky ohledně Petrových věnování pište prosím Tereze na tuto e-mailovou adresu.