FAQ = často kladené dotazy

  • Chci číst Petrovy knihy, nebo magazín FC. Jak to mám udělat?
    Knihy Petra Casanovy zakoupíte na této internetové stránce.
    Magazín Petra Casanovy je součástí programu FC Premium. Jeho členy se stanete na této internetové stránce. Pak dostáváte magazín každé dva měsíce automaticky do schránky po celou dobu trvání Vašeho programu.
    Nebo si můžete kupovat samostatně jednotlivá vydání, pokud nějaké výtisky zbudou z rezerv programu FC Premium.
    Petrovy knihy ani magazíny nenabízí žádná kamenná prodejna. Osobně převzít knihu nebo magazín můžete pouze v našem sídle (Praha 1, Washingtonova 5, 4. patro).


  • Nevím si rady s vyplněním objednávkového formuláře na Vašich internetových stránkách. Jak mám postupovat?
    Aby mohla být Vaše objednávka v pořádku zpracována a položka řádně doručena, je nutné, aby byl správně vyplněn objednávkový formulář.
    Do adresy plátce vyplňte fakturační údaje.
    Objednáváte-li produkt na firmu, nezapomeňte vyplnit i všechna políčka, která se týkají firmy (název, IČ, DIČ).
    Pokud se Vaše doručovací adresa (na kterou chcete obdržet zásilku) liší od adresy fakturační, nebo chcete časopis darovat (blízké osobě), vyplňte podle toho i adresu pro doručení.
    Věnujte zvýšenou pozornost detailům objednávky, kde vybíráte například metodu platby.


  • Jak mám uhradit objednávku?
    Objednávku můžete uhradit několika způsoby a metodu platby můžete i po dokončení objednávky změnit.
    Pokud chcete uhradit objednávku obratem pomocí platební karty, zvolte jako způsob úhrady platbu online platební kartou. Po odeslání takové objednávky budete přesměrováni přímo na platební bránu, kde vyplníte údaje o své platební kartě a potvrdíte úhradu. Platba proběhne během několika minut. Po přesměrování na platební bránu je ale nutné si dát pozor, abyste dialogové okno s platební bránou nezavřeli. Pokud tak učiníte, platební brána bude několik hodin neaktivní, protože bude ověřovat přijetí Vaší platby. Pro správnou identifikaci platby věnujte zvláštní pozornost správnému vyplnění variabilního symbolu. Jestliže vyplníte variabilní symbol chybně, bude Vám platba vrácena.
    Objednávku můžete uhradit i bankovním převodem. V případě této volby obdržíte v příloze e-mailu zálohovou fakturu, ve které najdete všechny potřebné údaje pro zadání platebního příkazu ve svém internetovém bankovnictví. I v případě této úhrady doporučujeme věnovat zvláštní pozornost správnému vyplnění variabilního symbolu.


  • Je poštovné zahrnuto v ceně?
    Pouze u programu FC Premium pro Českou republiku.


  • Jak rychle proběhne odeslání a doručení produktu?
    Přijaté objednávky jsou zpracovávány každé pracovní pondělí ráno. Záleží, kdy zaplatíte, respektive kdy dojde příchozí platba. Praxe je taková, že pokud stihnete zaplatit do půlnoci ze soboty na neděli, hned následující pondělí je objednávka vyřízena a zaslána prostřednictvím České pošty jako obyčejné psaní. České poště trvá zpracování a doručení zásilky cca 5 až 6 pracovních dnů.


  • Kdy bývá doručeno do schránky nové vydání magazínu?
    Pokud jste novými členy programu FC Premium, dostanete vydání, které je aktuální v den připsání platby na náš účet, jako dárek. Vaše objednávka bude zpracována nejbližší pondělní ráno a následné doručení trvá cca 5-6 pracovních dnů. Magazín je dvouměsíčník. Přímo z tiskárny odchází na konci každého lichého měsíce (ledna, března, května, července, září, listopadu). Ve schránce byste tedy každé nové vydání měli mít nejpozději ve druhém týdnu každého sudého měsíce (února, dubna, června, srpna, října, prosince).

    Pokud Vámi objednaný magazín doposud nedorazil, nebo si chcete ověřit datum odeslání Vašeho výtisku, zeptejte se mailem zaslaným na tuto adresu.


  • Žiju v zahraničí. Jak mohu objednat jakýkoli produkt tam?
    Litujeme. Zasíláme pouze v rámci České republiky a Slovenské republiky.
    Zájemci o zaslání produktů do jiných zemí to řeší tak, že nechají své přátele, žijící v České nebo Slovenské republice, standardně objednat produkt na adresu ve své zemi a doručený produkt následně přepošlou na jakoukoli adresu v zahraničí. My tak přímo nečiníme.


  • Jak mohu zakoupit starší vydání tištěného magazínu?
    Dotisk neprovádíme. Veškerá vydání jsou dostupná jen do vyprodání. Zbývající starší výtisky jsou k sehnání pouze na této internetové stránce. Součástí členství v programu FC Premium je přístup do digitálního archivu všech doposud vydaných čísel magazínu FC.


  • Když neobdržím objednanou zásilku v podezřele dlouhé době, kam se mám obrátit?
    Pište na tuto adresu, zjistíme, kde je problém. Do e-mailu uveďte svou platnou aktuální doručovací adresu, abychom mohli prověřit, že byla zásilka odeslána správně. V případě nedoručeného tištěného magazínu je možné uplatnit reklamaci nejpozději do 60 dnů od vydání daného čísla. Mějte na paměti, že ve většině případů jsou objednávky doručeny do avizovaných 5-6 pracovních dnů. Může se ale stát, že z technických důvodů (převis poptávky) nebo distribučních (problém České pošty) má doručení zpoždění. Nové vydání magazínu by měl mít každý již aktivní člen programu FC Premium ve své schránce ve druhém týdnu každého sudého měsíce (února, dubna, června, srpna, října, prosince).

  • Chci změnit doručovací adresu nebo jiné údaje v již odeslané objednávce. Co mám udělat?
    Pokud potřebujete ve své objednávce dodatečně cokoli změnit, pošlete nám mail na tuto adresu. Uveďte kromě nového údaje i ten původní a také číslo Vaší objednávky. V případě tištěného magazínu lze změnu doručovací adresy pro nové vydání zpracovat nejpozději jeden týden před vydáním nového čísla. Později zaslané změny se projeví až od čísla dalšího.


  • Bylo mi doručeno poslední vydání tištěného magazínu, končí můj členský program FC Premium. Chci ho prodloužit. Musím znovu vyplňovat objednávkový formulář?
    Nemusíte, a ani to nedoporučujeme. Po doručení posledního vydání v rámci Vašeho programu obdržíte do 2-3 týdnů informační e-mail o dokončení objednávky. Tento e-mail bude obsahovat odkaz, kterým můžete program jednoduše prodloužit. Výhody: Nemusíte tam zase vyplňovat své údaje, ty budete mít již předvyplněny. Navíc všechny Vaše objednávky budou evidovány pohromadě a nám se tak snáze budou dohledávat údaje o skončeném i stávajícím programu.


  • Chci do objednané knihy osobní věnování od Petra Casanovy. Jak to lze zařídit?
    Objednejte zvolenou knihu zde a v objednávce zaklikněte „PŘIDAT POZNÁMKU PRO PRODEJCE“. Do okna pak uveďte optimálně jméno osoby, které je určeno věnování, případně účel (narozeniny). Nebo napište mail na tuto adresu. Vynasnažíme se získat vlastnoruční věnování Petra Casanovy v závislosti na jeho časových možnostech.


  • Jak mohu kontaktovat Petra Casanovu se žádostí o radu, osobní setkání nebo jeho účast na konkrétní akci?
    Petr Casanova je velmi vytížený. Není v jeho možnostech sledovat každou zprávu a každý komentář na facebookové stránce FirstClass.cz, která má více než 300 000 fanoušků a přes milion čtenářů každý měsíc. Využívejte proto prémiové prostředí FirstClassu, více ZDE. Děkujeme za pochopení.