Unique Travel v tichosti zahájila. Nabízí hotely, jaké Češi vůbec neznají

Tiše, bez reklam a tiskových konferencí dnes spustila své služby v Česku a na Slovensku Unique Travel. Cestovní kancelář z Velké Británie, kolébky luxusního cestování, začíná nabízet zážitky, jaké většina Čechů nezná. Umožňuje navštívit hotely, které vůbec nejsou v nabídce českých cestovek. Koukněte sem.

Britská Unique Travel je mezi prominenty dobře známá. Cestují s ní nejbohatší Evropané, často privátními letadly. Do Česka ale vstupuje se zaměřením na střední a střední vyšší třídu. A to překvapivě i cenově. Cena je dokonce tak nízká, že se jí české cestovní kanceláře s relativně obdobnými produkty stěží vyrovnají, mnohé prohrávají na celé čáře. Příklad: Ačkoli Unique Travel dopředu avizovala, že týden v mauricijském Hiltonu nabídne za 66 000 Kč, čímž by mimo jiných Čedok předčila o přibližně 10 000 Kč na osobu (!), na dnes spuštěném webu nabízí Hilton ještě o 2000 Kč levněji, za 64 000 Kč, a to s výraznými benefity v ceně! Tady je důkaz.

Britské kanceláře obecně těží ze své výsadní pozice na trhu s luxusním cestováním. Mají nejdelší tradici zásluhou aristokratických předků a bohaté koloniální historie. Všechny světové hotely si britské klienty hýčkají, protože jsou jak solventní, tak v hotelech kultivovaní. A věrní. Když je servis nezklame, jsou konzervativní a rádi se vracejí. To vše v konečném důsledku vede ke stlačení cen pro britské společnosti na úroveň, jaké mnohdy nejsou schopny konkurovat ani německé cestovky, vnímané jako nejlevnější v kontinentální Evropě. Mnohé české cestovky, slabé v cenové diplomacii, si tak některé hotely vůbec nemohou dovolit nabídnout a z daných destinací prodávají jen podřadné, ale za „akční cenu“.

Unique Travel k bezkonkurenční ceně přidává náročný britský servis a garance, jaké jsou u českých kanceláří hotové sci-fi. Britové neprodávají zájezdy z katalogů, ale podle konkrétních doporučení a referencí významných osob, které již daný hotel navštívily v minulosti a byly k jeho službám maximálně náročné a přísné. Unique Travel tak neprodává volné kapacity za každou cenu, nemasíruje své klienty reklamami. A k českým i slovenským zákazníkům evidentně chová značný respekt. „V nedávné krizi přední hotely obchodně sázely na tradiční trhy Anglii, Francii a Německo, ale po krizi vyšlo najevo, že tyto trhy výkonnostně klesaly, zatímco střední a východní Evropa, zejména Česko a Slovensko, finančně rostly, krize nekrize. Němci mají objemově více peněz než Češi, ale Češi si více užívají, rádi cestují a objevují. Jen potřebují poradit, aby investovali smysluplně a nejezdili do destinací a hotelů, které jsou již v jiných zemích vnímány jako přežitek,“ říká Imran Salehjee, majitel Unique Travel z Británie, a aniž by se chtěl dotknout nižších příjmových skupin, zdůrazňuje: „Mnozí Češi mají pocit, že ušetří, když poletí za 10 000 Kč do Tuniska. Zajímá je jen absolutní vynaložená částka. Ne protihodnota, jakou dostávají. Pak by zjistili, že vyhazovali peníze oknem. A že je lepší někdy raději s dovolenou počkat a dopřát ji celé rodině na vyšší úrovni.“

Mimochodem: Tištěný časopis First Class, který je právě v prodeji, uveřejnil příběh sedmi Čechů a Slováků, kteří s Unique Travel vycestovali již v prosinci. Stojí za to si přečíst! Je zjevné, že našim zemím se dneškem otevírají úplně jiné Maledivy, Mauricius, Seychely, než jaké jsme doposud poznali. A za výhodnějších podmínek. Nejvyšší příjmová klientela má přitom nadále možnost cestovat s Unique Travel privátně na míru do jakékoli destinace na mapě, stačí jen někam zabodnout prst!

Více na www.uniquetravel.cz