Nespěte v drahém hotelu sami, ušetříte. Přivýdělek pro manažery vadí manželkám

Ráno jsme psali o tom, proč jsou bohatí rádi „za idiota“. Jiné označení teď téměř neslyší Nicolas Reille. Francouzovi je 40, ale mozkové závity mu jedou ostošest. Založil už pět internetových společností – po Twangoo, eskapades, ConnectU a WeDemand rozjíždí unikát, který už leží v žaludku chotím cestujících manažerů. Jmenuje se Easynest. „Nest“ znamená v angličtině hnízdo a „easy“ jednoduchost, s jakou ono hnízdo získáte. Jeho nápad v první okamžik vypadá bláznivě. Pokud se ale zamyslíte, má něco do sebe.

Předně, Easynest vychází z krizové doby, kdy každá koruna dobrá. Aby firmy zvýšily obraty, musejí hledat nová odbytiště. Tedy jejich zástupci hodně cestují. Ale protože letenky stojí velké peníze, nevysílají firmy mnoho zástupců. Často jednoho. A luxusní hotely si účtují po…

Pokračování článku je k dispozici pouze členům Klubu FC

Předplatit od
0,55 Kč za den

Máte již zakoupeno členství v Klubu FC?
Přihlaste se