Aerolinka napodobila McDonald’s, trefuje strategický cíl – děti

Kdo chce podnikat s dlouhou perspektivou, často míří na děti. Obměkčí rodiče a ještě si vychová celou novou generaci klientů. Dělá to McDonald’s a nyní i Eva Air.

Ačkoli si kdekdo myslí – podle ženského jména v názvu –, že za první tajwanskou aerolinkou stojí žena, zakládal ji muž – dnes 85letý Chang Yung Fa. Před 24 lety to pro něj byla trochu recese a hobby, ale pak jeho Evergreen Marine, čtvrtá největší loďařská firma světa, v důsledku krize 2008 sama najela na mělčinu a ztroskotala. Changův majetek povadl na 1,45 miliardy dolarů a na aerolinku náhle sází víc než jindy. A musí se odlišit. Sází tedy na klienty, jaké jiné letecké společnosti vytěsňují.

Na děti.

Chang říká, že ho inspiroval McDonald’s, který pochopil, že důrazem na děti zvýší obraty jak okamžitě, tak perspektivn…

Pokračování článku je k dispozici pouze členům Klubu FC

Předplatit od
0,55 Kč za den

Máte již zakoupeno členství v Klubu FC?
Přihlaste se