Rolls-Royce prodává auta už i v nákupním centru, u nás výhradní salon stále chybí

Jeden z důvodů, proč nezávidět bohatším, je ten, že Vás mohou dost dobře živit. Vás, nebo Vaše podnikání. Typickým příkladem je díra, která v Česku zeje a nikdo ji zatím podnikatelsky nevyplňuje. I v Thajsku již mají showroom automobilky Rolls-Royce.

Někdo si možná řekne: „Co by tu dělal Rolls-Royce?“ Nejenže tu ovšem jezdí již řada britských limuzín, ale navíc na bídné české silnice a do vratkého tuzemského klimatu jsou mnohem praktičtější než třeba supersporty, které tu již mají obchodní zastoupení. Rolls-Royce si přitom neklade tak nesplnitelné požadavky jako některé módní značky, které kromě kapitálu a obratu vyžadují jen Pařížskou ulici. První showroom butikového typu v Bangkoku je umístěn dokonce ve druhém patře nákupního centra Siam Paragon a je nesrovnatelně menší než většina showroomů automobilky po celém světě. Protože není prostor na více vozů, majitel zastoupení to dohání nabídkou Rolls-Royce Lifestyle Collection. V této oděvní a stylové kolekci jdou nejvíce na odbyt šála ze 100% italského hedvábí, hedvábné kravaty s vyobrazenou Eleanor Thornton nebo manžetové knoflíčky ve tvaru Spirit of Ecstasy, které jsou – jako soška – z mincovního stříbra. Prodejce tím prodává fakticky reklamu na autosalon, tak jako to dělají obchody s nákupními taškami opatřenými jejich logem (v supermarketech za reklamní igelitky chtějí dokonce platit).

Tak jako jinde si i v thajském salonu může zájemce sám navrhnout individuální model auta, od kůže přes dřevěné obložení po 44 000 barevných kombinací karoserie. Stačí si sednout k počítači a klikat myší. Samozřejmostí je vytlačení iniciál do různých míst.

U nás zprostředkovávají koupi Rolls-Royce (tak jako jiných značek) různí dovozci, ale problém je s vymahatelností původních služeb, které k tomuto vozu patří a jsou v ceně.

-cas- s přispěním Petry Koudelové