Chcete uspět v obchodě? Nástroj, který vám zjednoduší cestu

Na internetu je spousta nabídek a projektů, které mluví o úspěchu a bohatství, ale ve skutečnosti mají udělat úspěšnými a bohatými pouze jejich tvůrce, ne uživatele.

Najít výjimku, která se snaží opravdu pomoci uživateli a zjednodušit mu cestu k úspěchu, není tak těžké, jak by se na první pohled zdálo.

My si budeme všímat těch, které mají užitkovou hodnotu a vyplatí se je vyzkoušet. Tato, kterou dnes doporučíme, spojuje více důležitých nástrojů v jednom. Pomáhá obchodníky nejen posouvat, ale i poskytuje jim, řekl bych, náhradní mozek. Jestliže ten, který mají v hlavě, zapomene.

Projekt s názvem Business & Skills Partner směřuje zejména na obchodníky, konzultanty a poradce. Ti všichni potřebují 1) získat zákazníka (zaujmout), 2) udržet si ho (pečovat o něj).

A tak vznikl systém, který spojuje vzdělávání, mobilní aplikaci pro práci s telefonními hovory, obchodní nástroje (pro správu kontaktů, úkolů, kalendáře a pravidelných činností) a například možnosti posílání hromadné korespondence.

Co se nám nejvíce líbilo?

Vzdělávání

Úspěšným obchodníkem se nikdo nerodí, ale stává –  buď krkolomným nabíráním vlastních zkušeností, nebo přejímáním cizího know-how, které je úspěšné a ověřené.

Zde, v sekci Vzdělávání, uživatel čerpá zajímavé znalosti a doporučení z oblasti obchodního, manažerského i osobnostního rozvoje. Materiály jsou stravitelně zpracovány formou hraných videí, animací, audií, doprovodných textů  a mají tah na bránu konkrétních modelových situací. Certifikovaný kurz Úspěšný obchodník obsahuje 10 kapitol, které učí, jak získávat nové kontakty, jak efektivně telefonovat a domlouvat si obchodní schůzky, jak vést obchodní jednání, jak uzavírat obchodní případy, jak pracovat s námitkami, jak si říkat o doporučení i jak vytěžit maximum z poprodejní péče o zákazníky, zkrátka poučné vědomosti podporující budování špičkového vztahu se zákazníky, tedy úspěch.

Jeden systém pro vše

Obchodní nástroje

Mobilní aplikace přispívá obchodníkům užitečnou správou telefonních hovorů. Typický příklad: Ráno začnete obvolávat desítky kontaktů. Někomu se dovoláte, jinému ne. Zatímco voláte dalším, začnou vám ti, kteří nalezli zmeškaný hovor, volat zpět. Vy se můžete už věnovat jiným věcem, být na důležitém jednání, nemáte čas hovor zvednout nebo se jen omluvíte, že zavoláte později…

Za jiných okolností máte v hlavě guláš, s kým jste vlastně mluvili a s kým už ne. A z těch, s nimiž jste mluvili, proč jste s nimi vlastně nedomluvili? Měl chřipku? Byl na jednání? Nákupu? U lékaře? Nebo Vás odmítl? Nebo jste nemohli Vy, protože jste vjížděli do tunelu metra, nechtěli před někým mluvit v autě?

A teď zvedejte telefon znovu a volejte tomu samému člověku, například odpoledne…

V této aplikaci se po zmeškání/skončení hovoru objeví dialog, který vám pomocí jednoduchých ikon umožní 1) zhodnotit hovor pomocí hvězdiček od jedné do pěti, 2) poznačit si, že máte zavolat zpět v konkrétní čas, nebo 3) si ke kontaktu nahrat či napsat poznámku, ke které se potřebujete později vrátit. Dejme tomu „Hraje tenis.“ Nebo „Nakupuje dárek pro manželku k narozeninám.“ Nebo „Dělá důležitý obchod.“

Pro udržování vztahu se zákazníky je totiž klíčové být v obraze. Aby vůbec chtěl v telefonátu pokračovat, je dobré o zákazníkovi vědět (pamatovat si) víc, než je standard. Zajímat se i druhý den o to, co prožíval, čím se trápit, co pro něj bylo důležité.

Tyto zdánlivě bizarní, ale obchodně neocenitelné poznámky („Na oběd ho zvát jedině do francouzské restaurace“, „Neptat se na manželku, vztah má v troskách“ nebo „Dítě bylo nemocné, už je zdravé?“) se automaticky zakládají do systému a synchronizují s historií kontaktu, s nímž proběhla komunikace. Obchodník, konzultant či poradce tak má dokonalý přehled o tom, co se nejen v telefonátech událo, komu má zavolat, co konkrétně slíbil, a může se vracet k hovorům, které se pro něj ukázaly prvořadé.

V mobilu

Personifikovaná hromadná korespondence

Systém B&S Partner má samozřejmě také propracované statistiky, ve kterých sám vyhodnocuje, jak se průběžně daří plnit plány. O výsledky nebo konkrétní výstupy ze statistik se daný obchodník může e-mailem podělit se svým týmem, sdílet s kolegy databázi společných kontaktů. Práce s početnějšími skupinami je zajímavá i směrem k zákazníkům.

Vyberete skupinu zákazníků, které se má poslat vytvořená nabídka se zajímavou akcí. A jedním kliknutím ji rozešlete. Systém ovšem e-mail odešle jako individuální zprávu, přidá konkrétní oslovení z karty zákazníka a dokonce rozliší vámi připravený text s ohledem na tykání a vykání, jakož i na to, zda je adresátem žena, nebo muž.

Business & Skills Partner dokáže udržet míru mezi poskytnutím co největšího počtu nástrojů a zároveň co nejmenší složitostí. Systém je přehledný a intuitivní, doplněný srozumitelnými popisky a pro všechny případy vybaven kurzem Efektivně se systémem, který uživatele seznámí se všemi podstatnými základy systému a představí mu tipy pro efektivní práci.

Jak to dostat do počítače, mobilu, tabletu

Po registraci na webu získáte ZDARMA plnou verzi systému na 30 dní. Máte tedy dost času osahat si systém, začít s ním pracovat, zjistit, zda se jeho prostřednictvím opravdu něco naučíte a zda vám je schopen pomoci dosáhnout prvních obchodních úspěchů.

Pokud jste spokojeni, ukázková demo data nahradíte vlastní databází kontaktů pro ostrou práci. Import dat do systému je jednoduchý – například z Vašeho Google účtu nebo jiné databáze, kterou používáte pro vedení přehledu o zákaznících.

Čtvrtletní předplatné stojí 1200 Kč, tedy služba v přepočtu asi za 13 Kč na den. Roční předplatné vychází na 3980 Kč (asi 11 Kč na den).

zor FC – pro:

1. Komplexní systém užitečných nástrojů pro každodenní práci

2. Jednoduché a intuitivní prostředí

3. Solidní vzdělávací kurz pro začínající i profesionální obchodníky a jejich týmy

4. Šance vyzkoušet si systém bezplatně po dobu 1 měsíce

Proti:

1. Proč chybí náhled před odesláním hromadné korespondence?

2. Proč chybí mobilní aplikace pro Apple (to znamená pro všechny iPhony, iPady, MacBooky atd.)?

Více na videu:

https://www.youtube.com/watch?t=2&v=uHpQRJub7I0

Petr Casanova