Proč sbírat houby tam, kde nikdo není, aneb O českém špendlíkáři, který dobyl Ameriku

Přemýšlíte o podnikání?

A připadá Vám perspektivnější jít cestou, kterou ještě nikdo nešel (a být sám voják v poli)?

Nebo naopak cestou, na které se už pokouší o úspěch celé davy?

Co Vás více frustruje?

Jen e-shopů je na českém internetu čtyřicet tisíc. Dnes kdekdo „podniká na Amazonu“. Jeden z mých nejbohatších přátel František, který svou měsíční výplatu počítá v milionech, vůbec internet nemá a říká: „Podnikání je jako houbaření. Kdykoli jdeš za ostatními, jen paběrkuješ. Ale kdykoli se pustíš mlázím, kterým nikdo nešel, úroda je Tvoje. Vysbíráš všechno. Celý trh.“

František nedělá nic víc a nic míň, než že vozí speciální kyseliny, čisticí louhy, do velkých továren. Všechny totiž musejí pravidelně (pro Františka důležité slovo) čistit své stroje, potrubí, kotle, …

Pokračování článku je k dispozici pouze členům Klubu FC

Předplatit od
0,55 Kč za den

Máte již zakoupeno členství v Klubu FC?
Přihlaste se