Ve 22 letech má vyděláno díky YouTube. Za 4 roky jednoduše 170 milionů korun

- Reklama 4 -

Jordan Maron

„Nápady, které 99 procentům lidí připadají tak směšné, že je nezkusí, zbývajícímu 1 procentu lidí nejvíce vydělávají.“ Jeff Bezos

Nemáte práci a hledáte nenáročnou obživu?

Máte zaměstnání, ale chcete přivýdělek nebo změnu?

Co zkusit vydělávat, aniž opustíte byt? Absolutně nezáleží na Vašem věku, vzdělání, majetku. Je fuk, kde zrovna žijete. Jen musíte splnit 3 podmínky:

1) Mít počítač

2) Mít připojení k internetu

3) Nebát se být sám sebou

(a jestli mluvíte srozumitelně anglicky, pak tím líp – ale není to nutné)

Jordanu Maronovi bylo v únoru 22 let. Čtyři roky hraje počítačové hry. Tečka. Nic víc nepotřebuje. A pak taky umí to, co umí asi každý – nahrávat videa na YouTube. Díky této kombinaci má už teď vyděláno více peněz, než většina zaměstnanců kdy v životě uvidí. Aktuálně v přepočtu 171 552 000 Kč. Ne, nedře 25 hodin denně. Nikoho nepřemlouvá, s ničím neobchoduje, nikomu neposluhuje. Patří k chytrým lidem, kteří využívají YouTube k vlastní obživě.

Jordan si založil kanál CaptainSparklez. Aktuálně má 8 017 170 odběratelů. Všechna videa, která sem za čtyři roky nahrál, pracují za něj. Vydělávají, ať spí, nebo je s kamarády. Dohromady mají hodně přes miliardu zhlédnutí. A každé zhlédnutí znamená automaticky spuštěnou či zobrazenou reklamu. O ty se nestará, žádné nesjednává, ale každá mu přihodí na účet pár halířů.

Tak jednoduše funguje YouTube.

Nehledejte v něm génia. Jordan je průměrný absolvent střední školy ze Santa Barbary. Nedělá nic, co by neuměl kdokoli jiný. Jeho videa nejsou na Nobelovu cenu. To ale vůbec nevadí. Důležité je, že se líbí dětem. A děti jsou na YouTube pořád. Baví se tím, co je zajímá. A Jordan přesně tohle nabízí:

Komentuje jednu z nejoblíbenějších počítačových her: Minecraft. Paroduje ji. Z útržků kreativní kostičkové hry tvoří videoklipy na známé písničky. To stačí.

Přes 170 milionů korun za 4 roky.

Na internetu leží více peněz, než si kdo umí představit. Internet je největší reklamní trh. Trh budoucnosti. Trh, kde reklamu může vidět kdokoli, aniž by šel kolem konkrétního billboardu. A nejvíce reklamy je tam, kde jsou lidé.

Jordan si velice chrání soukromí. Zrušil si své facebookové a twitterové účty. Nám se přes komunitu youtubovských milionářů, o nichž píšeme v nynějším vydání tištěného magazínu FC (4/2014), podařilo s Jordanem získat rozhovor.

Publikujeme ho výjimečně volně na internetu. Už nechceme poslouchat, že v dnešní době nejde vydělat bez peněz, skvělých vědomostí, štěstí… blabla.

Opakuji: Jordan není génius. Nedělá nic, co by nedovedl někdo jiný. Jediný důvod, proč vydělává takové peníze, je: DĚLÁ TO. ZKUSIL TO. Kdo zkouší, může neuspět. Kdo nezkouší, určitě neuspěje. Lidí jako Jordan jsou tisíce.

vydělat

„Nenapadlo mě to, nebyl to můj plán. Ani jsem o té možnosti nevěděl. Jen jsem hrál počítačové hry. Odmalička. V Call of Duty jsem začal být dobrý a chtěl jsem se pochlubit. Pustil jsem nahrávání, abych to zdokumentoval, hrál, a přitom svůj výkon komentoval na mikrofon. Pak jsem to nahrál na YouTube. Nějaké reakce byly, ale nic moc. Pak mě začal bavit Minecraft. Udělal jsem totéž. Když jsem se zdokonal, pustil jsem to na YouTube. Zjevně jsem nebyl sám, kdo Minecraft hrál. Okamžitě jsem viděl reakci. Spoustu zhlédnutí. A otázek. Jaké znám módy, kde se dají stáhnout, jak jsem zvládl to a jak bych zvládl tohle? Cítil jsem povinnost lidem poradit a dělal další videa na jejich objednávku. Bylo vidět, že to nebylo ojedinělé přání. Odběratelů závratně přibývalo. Až jsem jich měl tolik, že se mi automaticky před video nebo do jeho průběhu začaly umisťovat reklamy. A mně začaly chodit peníze.“

Zajímá Vás, jak přišel na jackpotový nápad?

- Reklama 5 -