Nápad zrozený Panem Nespokojeným: záchod, který sám svítí

Jsou lidé, kteří si stále na něco stěžují a nic jim není vhod. Zaplaťpánbu za ně. Naslouchejme jim, trousí totiž inspirace a podnikatelské záměry, aniž o tom vědí, aniž za to cokoli chtějí a aniž bychom je museli sami vymýšlet…

K americkému Kohlerovi, který vybavuje kuchyně a koupelny, přišel jednou pán a nic mu nebylo dost dobré. Kuchyně byla příliš malá/velká, koupelna příliš konzervativní/avantgardní. Jediné, co teoreticky nemohl pomluvit, ale prakticky pomluvil, byl standardizovaný záchod. Potížista nadával, že „když se mu v noci chce“, buď světlem vzbudí celý dům, nebo potmě šátrá, kde jsou k sakru ty záchodové dveře, a přitom si zpřeráží nohy o vše v cestě a nakonec vykoná potřebu vestoje naslepo, takže nadělá kolem mísy pořádnou paseku.

U Kohlera ho se zájmem vyslechli, politovali a pěkně poděkovali. Nyní mají z pána vděčného zákazníka, protože jeho problém elegantně a levně vyřešili a ještě získali konkurenční výhodu. Sama mísa totiž vyzařuje tlumené světlo.

Otevřený záchod

Netřeba rozsvěcet nic v domě. Za prkénkem je linie z LED diod, stačí vložit čtyři tužkové AA baterie a nastavit pravidelný začátek a konec 7hodinového režimu svícení. Výdrž je uspokojivá, toaleta navádí mrákotného majitele se zalepenýma očima dlouhých 6 měsíců. Ať je mísa přiklopená nebo otevřená, intimní světlo stále ozařuje keramický oválek, takže muž snáze trefuje cíl a může zůstat v polosnu, který po návratu do postele spokojeně prohloubí.

Detail

Ačkoli jde o maličkost za minimální výrobní náklady, model Kohler Nightlight stojí dvakrát tolik co obyčejné mísy, téměř 2 tisíce korun. Inu, platí se nápad.

Jak jednoduše přitáhnout zákazníka, aniž by krvácel Váš rozpočet, stejně jako další inspirace ze zahraničí vhodné pro aplikaci na českém trhu, najdete v časopise FC, který oceňuje lidskou kreativitu, kumšt a myšlení a hlavně dobrou hodnotu za peníze. K dispozici je pouze předplatitelům, mezi něž se zařadíte zde.

© Petr Casanova, foto: Kohler Co. 1873